!

Už máte svůj lístek?

Background Image

07.10.2024

Hotel Clarion, Praha

Začíná za 17 dní

Zjistěte, jak influencer marketing posouvá značky. Včetně té vaší.

Sledujte nás online

instagram icon
facebook icon
linkedin icon
Decorative red blur

Co je InfluCon?

Největší konference o influencer marketingu v Česku. Proč? Protože influenceři mají sílu pozvednout téměř jakoukoli značku - a jak to s nimi funguje, zajímá nejen vás. O svoje zkušenosti s rolí influencerů v brand buildingu se proto podělí největší profesionálové v oboru.

Přihodí taky čísla, analytiky a výsledky, promluví o strategii a nevynecháme ani pohled největších mediálních platforem.

Chcete víc? Celý čtvrtý blok dává prostor právě influencerům. Koneckonců, o nich to tady je. Tak co, uvidíme se?

Vstupenky

4990 Kč

VSTUPENKA NA KONFERENCI

check mark icon

Přednášky z celého světa

check mark icon

Catering, káva i nealko během celého dne

check mark icon

Videozáznamy všech přednášek ve vysoké kvalitě

check mark icon

Vstup na afterparty

check mark icon

Networking se seniorními marketéry z firem i agentur, freelancery a influencery

Decorative green blur

Letošní speakeři

Front Image

Jak Eva popisuje na svém LI, již 17 let ukazuje Evropě krásu značky C&A, v současné době jako Lead Brand & Fashion PR pro Evropu. Victoria je Influencer Marketing Manager a je součástí C&A již 5 let.

Victoria Pearce C&A

Eva Van Elst C&A

Front Image

Lukáš má za sebou 11 let zkušeností ať z agentur nebo společností jako je O2 nebo Lasvit. Aktuálně vede digitální tým Tesco, které letos sponzorovalo Mistrovství světa v ledním hokeji. Jsou jejich influencer kampaně stejně úšpěšné jako čeští hokejisté?

Lukáš Kratochvíl

Lead Digital Campaigns Manager, Tesco

Front Image

Vášnivý uživatel sociálních sítí, ať už jde o obchodní nebo osobní využití. V Metě působí víc než 5 let, takže ke sdílení toho má mnoho.

Nikoloz Bolkvadze

Client Partner, Meta

Front Image

Tereza je zodpovědná za propagaci a PR v divizi spotřebního zboží L'Oréal v ČR/HU/SK, pracuje s oblíbenými značkami jako L'Oréal Paris, Maybelline NY, NYX Professional Makeup, Essie a další. Jan Los zastává pozici Chief Marketing & Digital Officer a v současné době vede marketingovou transformaci v L'Oréal.

Jan Los L'Oréal

Tereza Law L'Oréal

Decorative green blur

Program

Influencer marketing, to je oč tu běží!

Decorative red blurDecorative green blurDecorative red blur

Komerční partneři

woo logo
hoo logo
loreal logo
oxo logo
vonage logo
vonage logo
vonage logo

Mediální partneři

Nova TV logo
Fajn Radio logo
MAM logo
Newsfeed logo

Pod záštitou

AKA logo
Ferovy Influencer logo

Spolupracujeme

Webtop 100 logo
Mikeon logo
Decorative green blur

Chcete s námi spolupracovat?

Rádi uvítáme další firmy a osobnosti, které se chtějí prezentovat jako lídři influencer marketingu a mají k tomuto tématu co říct. Neváhejte nás kontaktovat; ochotně s vámi probereme možnosti partnerství.

Moderátor

Pokud máte rádi kapku nekorektního humoru, celý den vám zpříjemní Tigran Hovakimyan! Pokud ho ještě nesledujete, můžete začít.

Pořadatel

World of Online

Jsme full service digitání agentura a rádi vás poznáváme. Na influencer marketingu jsme vyrostli, a i když toho dnes pokrýváme mnohem víc, zůstávají influenceři a všechno kolem nich je jádrem našeho zájmu a byznysu. Baví nás tenhle fenomén zkoumat, sledovat, jak se vyvíjí a samozřejmě ho zaměstnávat v praxi. Tak, aby to dávalo smysl pro influencery i značky, které chtějí držet krok s trendy. Patříte mezi ně? Pak jste tu rozhodně správně.

Blog

Decorative red blur

Často kladené
dotazy

Kde se o nás píše

Web top 100 podcast
MAM Influcon článek
Mediář článek
TV nova článek
Newsfeed článek
Mam článek
Decorative green blur

Ať vám nic neuteče!

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru

Všechny novinky a zajímavosti dostanete začerstva rovnou do inboxu.